Somebody, Someday, Somewhere around UK 08/09


Slideshow

Saturday 16 May 2009

Kisah April yang lepas

16 May 2009

Lamanya tak mengupdate blog ni...bukannyer apa...satu persatu event berlaku tanpa disedari dah dekat sebulan setengah tak update berita terkini...Sebenarnya start dari Easter break lagi kesibukan yang ‘melampau’ datang satu persatu..orang lain Easter Break makan angin tapi kita sibuk nak siapkan assignment dan lab report. Lebih-lebih lagi bila stress dengan group work yang sepatutnya diselesaikan oleh 5 orang tapi hanya 2 orang yang contribute.
Bayangkan assignment tu 40%, punya la kita perah tenaga nak siapkan untuk score paper yang tough ni.Kenangan agak pahit juga bila mengenangkan apa yang berlaku beberapa hari sebelum submission 21 April yang lepas. Hanya Allah sahaja yang tahu.. pokok pangkalnya perkara dah lepas. Aku harap orang yang terlibat sedar apa kesalahan mereka dan jangan mengambil mudah dan kesempatan atas kebaikan orang lain. Bagi aku kesabaran ada batasnya, walaupun aku ni tak la seperfect mana tapi responsibility is still priority....no other excuse can change it..peoples ignorance really make me feel irritated.. no matter how busy you are don’t neglecting other people...Hanya Allah yang tahu betapa membaranya kemarahan aku tempoh hari..tapi sekarang ni aku dah cool dah..aku tak rasa guilty pun itupun keputusan kami untuk tidak meletakkan nama mereka as group member adalah atas nasihat lecturer. So selepas peristiwa tu, aku qada’ balik kegembiraan aku dengan menyambut kedatangan adik2 dari Malaysia pada 23 April 2009...

No comments:

Post a Comment