Somebody, Someday, Somewhere around UK 08/09


Slideshow

Monday 13 July 2009

"HARI MALAS SEDUNIA"

13 Julai 2009 - adalah hari aku paling malas sejak aku mula start projek..adakah kerana aku all out last week atau pun memang aku terkena "mim alif lam sin infection" ... Apa yang aku buat serba tak kene dari awal pagi lagi..start dari problem nak download program GNU Octave yg supervisor aku bagi dan bila nak guna UNSCRAMBLER tetiba pulak dah tamat 30 days free trial. ... (hmmm alasan la tu..)..tu seme buat mood aku down...Apa lagi nak baca jurnal aku yang tak habis2 tu lagi la aku tak da mood.

Last2 aku bukak Facebook (tak malas pun aku bukak jugak..kalau dah malas bak belajar lagi la aku mengadap)..dan jugak update skin or background blog aku ni. Aku ni cepat bosan, so skali skala ubah angin design lain pulak lepas tgk blog org lain yang chantique..chantique..aku pilih design n kaler favourite aku...simple jer...Pastu aku melayan game dalam tepon...(yg selama ni tak pernah aku bukak dan ader selera nak main punnn....hu..hu..)

Bak kata adik aku hari ni "Hari Malas Sedunia"....tapi itu semuanya hanya untuk study aku...bab masak aku siap rajin nak masak nasi beriani (nasi jer..kuah kari takder arini) dan puding roti kegemaran zul.

Husbandku kata..aku tak boleh duduk rumah..aku akan jadi malas sbb aku takder mender nak buat....agaknyer sebab tiap2 ari gi school aku jadi bosan..so, cuti weekend tak cukup aku tambah cuti aku sendiri....anyway, esok aku ada workshop ngan supervisor aku utk belajar camner nak guna program utk analyze data. Harap2 semuanay ok esok... dan mood aku nak fokus projek ni datang balik....aminn

2 comments:

  1. Kena cari doa merajinkan diri tu kak ida...hehehe -hariana

    ReplyDelete
  2. tu la...skali kene wabak malas ni...mmg terukk...ari ni dah ok sket...br dtg balik semangat..

    ReplyDelete