Somebody, Someday, Somewhere around UK 08/09


Slideshow

Tuesday 30 June 2009

HAPPY Father's DAY- 21th June 2009

HAPPY FATHER’S DAY- 21 JUNE 2009


Lamanya tak mengupdate blog ni...bukan ku tak sudi..
tapi kesibukan dan ke'stress’an aku menyebabkan aku takder mood nak citer apa2...sebenarnya banyak citer yang aku nak kongsi bersama..so,.aku mulakan dgn sambutan hari bapa kepada anak-anak aku 21 june yang lepas...

Kami tak la celebrate kat mana2 ...cume aku terajin jer nak buat non-bake cheese cake yang aku belajar dari aino sejak aku dtg cni....kalau ikutkan ni kali ke 4 aku buat resepi yg sama...sbb aku tak sempat nak mengexplore and memvariety kan rasa kek ni....ala tunggu kau balik Malaysia nanti la. Kat sini..aku buat sbb aku rindu kat Secret Recipe...






Time nak buat kek ni.. kakak as usual time nak buat tu
die la plg sibuk nak tolong..bukannyer nak tolong
sangat pun...saja, maklumla girl..suka la nak main masak2
ni anak aku yang Idlan tu mmg suke sgt dgn kek atau
apa saja triffle yang aku buat...kalau dah siap,
time tu jugak nak suruh potong..abis kek ni kene la
kasi sejuk dulu baru leh potong ....and seperti biasa
perangai ‘baran’ die yang tak sudah tu selagi tak dapat
kehendak dia akan ngamuk la...sampai la die dapat
apa yg dia nak... (agaknyer time aku pregnant kan die ...
manjang jer nak ngamuk...now dah dapat kat die..he..he..)..... adik Iqmal..hmm..budak naughty ni mmg follower...ikut jer apa yg kakak n abang die buat..
Ni ada sket gambar utk aku kongsi bersama..





2 comments: